این روزها گرچه کرونا بسیاری از شهروندان را خانه‌نشین کرده است اما برنامه‌های آموزشی تعطیل نشده و مردم محله‌ها از طریق فضای مجازی می‌توانند تابلوهای زیبایی را با چوب خلق کنند.

محمد مهدی الهی

همشهری انلاین - مریم باقرپور: یکی از این افراد که سال‌ها شاگردان زیادی داشته و حالا از طریق اینستاگرام فرهنگسرای کار منطقه۹ ساخت تابلوها با دانه‌های میوه را آموزش می‌دهد «محمدمهدی حکیم الهی» است. این هنرمند به علت علاقه زیادش به هنر نقاشی و با استفاده از مواد طبیعی هنر گل چوب را ابداع کرد. حکیم الهی می‌گوید: «هنر گل چوب خلاقیتی ذهنی است که با استفاده از دانه، هسته، برگ و به‌طور کلی مواد طبیعی روی چوب ایجاد می‌شود که حس زیبادوستی را در هر بیننده بر می‌انگیزد.»
این شهروند هنرمند که از سال‌ها پیش با فرهنگسرای کار و تعاون همکاری داشته و از کارآفرینان نمونه کشوری به شمار می‌آید این روزها همچنان علاقه‌مند آموزش به شهروندان است. او می‌گوید: «در صورت یادگیری هنر با خانه ماندن حوصله افراد سر نمی‌رود و از طرفی می‌توانند درآمدزایی هم داشته باشند. از طرفی هنر گل چوب به قوه خلاقیت و ابتکار فرد کمک می‌کند تا بتواند اثر را خلق کند. »
علاقه‌مندان به یادگیری هنرهای این کارآفرین می‌توانند به نشانی اینستاگرام farhangsara_kar مراجعه و آموزش‌ها را دنبال کنند.

کد خبر 504186

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha